我會做好呢份工!

閱報得知曾特首用了「我會做好呢份工!」做競選口號,第一個反應是:「唔係呀嘛!」又來這招懶親切懶草根懶務實的approach?親民不是不好,但家陣是選特首呀!夠膽在面試時講「我會做好呢份工!」的,通常不是經驗太淺的新鮮人,就是失業人士,而即使咬牙切齒,也不會增加他們被取錄的機會。

曾候選人之心,路人皆見,但即使要討好老闆,都用高一點的招數吧!可否顯示一下自己除了能夠聽命於中央之外,都有領導能力和遠見呢?雖然這次競選未選都知結果,大家都應交足戲吧!

可能從宣傳來說,已達到預期(反)效果,至少我在短時間內收到這麼一個讓人莞爾的電郵:

曾特首角逐連任
搵左「我會做好呢份工!」做競選口號
如果換轉其他行業或者其他人
應該會咁講:
地盤佬:「我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫生:「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳 :「我會碰好呢隻東!」
xx公司的專業員工:「我會五點九就鬆… …」

果然係一個好口號!

3 thoughts on “我會做好呢份工!

發表迴響

