果汁

我聽到阿媽飯後打電話畀阿姨:「嘩,乜原來啲果汁咁貴架?」

阿媽係咪自從發現健康工房的蜜棗杏梨生津解渴之後,揾到另一款好味道果汁?

「我唔知要六個幾咁貴,咁我唔入咯。」

六個幾幾大枝先?蜜棗杏梨500ml特價嗰陣都要五個幾啦。

「總之我唔買喇。」收線。

係咪有層壓式推銷公司踢我阿媽入會?

咪住,我突然諗起,頭先阿媽切橙用咗張招股書嚟墊,即刻執返嚟睇,間公司叫做「中國滙源果汁集團有限公司」,一手五百股,要$3,030.27,除返每股$6.06054,即係六個幾。

發表迴響

