我真的受傷了

一日最衰都係liliane,一個禮拜先同我玩一次拋波波,害我每次玩得格外起勁,以彌補平日的鬱結。結果真的出事,我叫liliane抱我,佢都未知發生乜事,仲一如往常的帶我去茶餐廳食brunch。到佢終於發現我見紅,佢先識驚!

靠人人倒,靠山山倒,靠自己最好。啲消毒藥水,整到我鬼咁痛,咪又係靠我純天然有機療法──口水先至止到血!

大佬,成隻甲爆開咗,你估少嘢!好彩我唔駛靠隻手指公行路啫,如果唔係咪變殘廢!

抵佢內疚,不過佢走堂佢事,唔好揾我做藉口!

5 thoughts on “我真的受傷了

  1. 樂樂:唉….我都好無奈。尋晚我阿媽返到屋企見到我個樣,真係嚇o左一跳。佢跳得咁高,我都理解o既。我由"長毛"變o左做"短毛"。我阿媽都好明白我o既心情,因為佢都試過去整頭髮,整到一吐火。今次唔關阿媽事,似乎係阿公阿婆所做o既好事。我應該幾年都唔會覺得熱啦,真涼爽。佢o地以前成日話我"大屁股",依家佢o地知啦,根本就係好slim。算啦…我大狗有大量,原諒佢o地啦。

  2. W:樂樂咁你有冇影到相?我阿媽(liliane只係我家姐)話liliane斬得雞腳豬腳少,話我只係甩甲唔駛睇醫生,所以我依家咪就係隻甲甩吓甩吓,間唔中標吓血咁囉,liliane話阿媽痴線,如果聽日仲標血就帶我睇醫生,最多唔入大圍,睇吓黎昌生喎。

  3. 豆豉:我咪仲慘,媽咪喺農曆年廿九嗰日同我沖涼,唔小心將sampoo入了我眼睛,攪到我隻眼紅晒,仲要拿拿林趕住過年前去睇醫生添。最終我成個新年假變了獨眼龍,唔可以過一個靚靚的新年….P.S. 嘜liliane喺你家姐咩?我一直以為佢喺你媽咪喎。

發表迴響

