不解浪漫

有人在星期五打電話給我,建議我們不如放工就買機票去倫敦,然後星期一回港。我的反應是「好哇」下接一大串「不過jetlag好辛苦喎」、「我冇帶衫同化妝品」、「不如過多幾個禮拜等我趕埋個project先」等等掃興的說話。多年後我才知道他真的一個人當晚飛了到倫敦。

有人含情脈脈的望著我,說「妳知唔知道妳好靚」,我登時面色一沉:「你可唔可以唔好咁假?」崩口人忌崩口碗,我差點兒沒向他吐口水。

浪漫的情節不時在腦海浮現,但從未在我的現實出現過。送花請送到辦公室,當街當巷拿著一束花,我怕樣衰,更怕途人說我個樣比拎住束花更衰。

但可能有一天我會醒來買張機票即日到巴黎。

有兩個可能性。

一是我回來告訴你,我一個人捨不得找間好酒店住,也沒有吃過一餐好的,而且我的法文很爛。

二是我告訴你,即場買機票好貴,不如用嚟買股票好過,而且annual leave唔用嚟温書都可以留返嚟變錢。

3 thoughts on “不解浪漫

  1. yeah, 浪漫可以是不刻意的經營,最怕大時大節人有我有。「你霖我就霖」!

發表迴響

