各據一方


W: 今日你同我各據一方
你有你喺廳溫習
我繼續我喺地下瞓覺

但假如有一刻
你真係偶然咁放低note屎
我會點下頭,吠一兩下
然後已經唔知講咩好
因為你會發現我已經改變

正如我可能唔再認識你
但係咁其實又有咩關係
我只係知道係呢一剎那
我係想你…唔好再無聊幫我搞新髮型

L: 其實乜嘢先至係真實而恆久o既呢
或者我應該就咁保存住呢一份渴望希冀
俾我相信世上有一符碌垂手可得
又永遠係掌握之外
有時啲書讀咗上腦會化為灰燼
反而貼中題目可以升官發財
貪圖懶惰去寫blog
一切努力記憶都係徒然

2 thoughts on “各據一方

  1. 我只係黐得勻循啫。最後兩句應為:臨急臨忙抱佛腳一切死鋤爛鋤都係徒然

發表迴響

